Stormy Weather, Hidden Treasure
Bike guru Henry Cole and ace-mechanic Sam Lovegrove are in Cornwall looking for something to buy, restore and sell for a handsome profit. At a wind-swept hill-top farm they find cars, tractors and a very rare German scooter.