Järellainetus
Sobotka näägutab oma lobistiga sadama seadusandluse üle. Russell ütleb Sobotkale, et uurimine on lõpetatud, kuid sadama arvutist on tehtud koopia ja kui mingi konteiner läheb kaotsi, siis saavad uurijad sellele jälile.