Üks vahistamine
Greggs, Carver, Herc ja Sydnor püüavad kinni kaubitseja, kelle käes on augu tagavarad. Kuna kraam on sattunud nüüd politsei kätte, siis uurib maruvihane Avon D'Angelolt äraandja kohta.