To Your Health/Golf Brawl/Tom's Swan Song/King Spike the First and Last
Tom and Jerry keep the hotel clean for the health inspector. Tom and Jerry go wild in an indoor mini-golf park. A protective swan befriends Jerry. Spike fancies himself a Canine King, holding court until Tom and Jerry revolt!