Top of the Heap/Stunt Double Trouble/Surfer Supreme/Kabuki Cat
Tom and Jerry compete against tricky rats on a trash barge. A "stage cat" stunt double replaces Tom. Tom and Jerry have a musical surf-off at the Jersey Shore. Upon his return to Japan, a Kabuki actor finds Tom and Jerry in his luggage.