Cat & Mouse Burglars/Caterpillar and Mouse/Pied Piper of Harlem/Lazy Jerry
A perky -- and thieving -- pop star checks into the Hotel! Tom's coveted flower has a secret stowaway. A jazzy song punctuates Tom and Jerry's waiter rivalry. An R.C. toy mouse distracts Tom -- but makes for a dangerously lazy Jerry.