The Spa's the Limit/The Hair Dignitary/Year of the Mouse/Relativity
Jerry and Tuffy ruin Tom and Spike's spa day. Tom trades places with a diplomat's cat. A musical visit to Chinatown spells romance for Jerry -- and fireworks for Tom. Tom stalks Jerry's jolly Bavarian cousins during their stay at the Hotel.