Too Much Monkey Business/Doggie Championship/Snow Day/Toots the Terrible
Tom keeps a VIP chimp from the hotel's bananas. Jerry is the secret weapon in a dog contest, while Tom takes Spike's place. A musical snow frolic on a City winter's day. Toots wants to catch Jerry to spend more time with Tom.