Tequila, Por Favor
Kenny and Armando talk co-parenting. Ari and Bini rehash the circumcision controversy. Brittany admits she can be petty, and Pillow Talkers take Yazan's side. Jenny and Sumit's relationship is tested in lockdown. Tim's mom joins in striking back.