The One Good Thing About 2020
Tim and Melyza revisit Tim's cheating again. The internet loves Kenny and Armando's engagement. Brittany and Yazan react to Brittany's mosque visit. Bini and Ari discuss family life. Jenny and Sumit stand firm on staying together.