Put That on a Mug
The cast of 90 Day Fiance: The Other Way relives their journeys abroad for love. Ari and Biniyam, Jenny and Sumit, Kenny and Armando, Brittany and Yazan, and Tim and Melyza watch their best moments and respond to Pillow Talkers and fans on social media!