All the Shade
Brittany and Yazan relive visiting his parents. Armando and Kenny dish about their reunion. Ari and Bini reminisce on their first day back together. Tim and Melyza spill about their airport reunion. Jenny and Sumit recall their boat ride with Neeraj.