It's Possible
Sumit and Jenny get into a peaceful mindset. Yazan, Adam and Brittany rehash the drama on opposite sides of the world. Melyza reads Tim's love letters out loud. Kenny and Armando require tequila shots. Ari and Bini relive that final doctor's appointment.