I sidste afsnit af anden sæson inviterer Sheldon hele skolen til en fest, hvor de skal høre, hvem der har vundet årets Nobelpris. Meemaw lærer mere om dr. Sturgis fortid. Georgies ønske om kabeltv fører til en konflikt mellem far og søn.