Bazinga kommet til verden. Da Sheldon finder ud af, at væksthæmmede børn kan ende som socialt udstødte, begynder han at opføre sig som et barn. Meemaw og dr. Sturgi’s forhold bliver sat på prøve, da hun skal lære ham at køre bil.