A Financial Secret and Fish Sauce
George sen. beder Sheldon holde noget hemmeligt for Mary, men Sheldon har så svært ved ikke at være ærlig, at han gemmer sig hjemme hos Tam og tilbringer for første gang natten væk hjemmefra.