A Broken Heart and a Crock Monster
Familien Cooper hjælper den ulykkelige pastor Jeff gennem en svær tid i hans ægteskab. Samtidig prøver Sheldon at presse medlemmerne af menigheden for penge en dag, Mary tager ham med på arbejde.