Mumier på udebane
De sjove eventyr med tre egyptiske mumier, som bor i en hemmelig, underjordisk by i det gamle Egypten og ender i London på løjerlig vis.
De sjove eventyr for tre egyptiske mumier, som bor i en hemmelig, underjordisk by i det gamle Egypten. Gennem en række løjerlige begivenheder ender mumierne i nutidens London og begiver sig ud på en skør og sjov rejse.