Med speederen i bund i Transsylvanien
Tvillingerne Anders og Philip Larsen har foden på speederen, for de vil vinde over Anne Louise Hassing og Elisa Lykke. På deres vej skal de overvinde dem selv og ud på en faretruende hængebro.