På Silkevejen i Kirgisistan
Anders Breinholt og Jacob Riising har fuld fart på Silkevejen i Kirgisistan. Deres modstandere er Troels Lyby og Simi Jan, der kæmper med både at løse opgaver og komme hurtigt frem.