Blandt elefanter og flodheste
Der er fart på Connie Nielsen, når hun sammen med Margrethe Vestager forsøger at vinde over Christian Fuhlendorff og Lasse Rimmer. Men det er ikke lige let at nyde land, dyr og kultur, når man er med i et ræs!