Rundt i Uganda
Connie Nielsen har taget sin gode veninde Margrethe Vestager under armen. De skal dyste i et vildt ræs rundt i Uganda, og deres modstandere er Christian Fuhlendorff og Lasse Rimmer. Damerne har fart på – måske lidt for meget endda.