Ræs i Eventyrbjergene
Med speederen i bund og fjollede tricks mod modstanderne, gør Anders Breinholt og Jacob Riising alt, hvad de kan, for at vinde ræset. Troels Lyby og Simi Jan møde mange distraktioner, der røver tid.