Et lastbildæk er eksploderet
Micke får en hastebesked om et dæk, der er eksploderet på en lastbil. Pelle bliver kaldt til et uheld mellem to køretøjer på E4 ved Kungens Kurva. Berra er involveret i en ulykke mellem en lastbil og en personbil på Essingleden – og det haster.