Alvorligt trafikuheld
Der er sket et alvorligt trafikuheld i Hammarbytunnelen. Pelle er hurtigt på stedet og ser en chokeret mand med et dybt hak i hovedet. En lastbil er havareret med flere biler på Essingeleden, og Benny og Berra forsøger begge at komme ud.