Trafikulykke på Centralbron
Soffan rykker ud til et trafikuheld på Centralbron. Det er en bil uden nøgler, og dækkene er låst. En ambulance og en bilulykke gør, at Benny kommer frem til en chokeret chauffør. Berra får besked om en større kollision på Tyresövägen.