Bil sidder fast på trappe
En lastbil og en bil brager ind i en tunnel. Føreren af bilen er kørestolsafhængig og ved ikke, om han er kommet til skade. Helge skal redde en lastbil, der er kørt i grøften, og en stresset mand griber ind.