Snekaos
Det er snekaos og glat, og Berra får besked om en bil og en lastbil, der er forulykket i et sving. Evelina tager sig af en taxa, der er gledet af vejen og ind i buskene. Der er store mængder betonblanding på Huddingevägën og oprydningsarbejdet er tungt.