Hellzapoppin
Spawn tager kampen op med Wynn og fortæller ham, at han kommer ved midnat. Da hans andre planer begynder at gå i vasken, forsøger Wynn at få sine agenter til at dræbe Lisa Wu, idet hun nærmer sig sandheden. Spawn dræber dog Wynns mænd i stedet.