Deathblow
Mens Lisa Wu efterforsker mordene på to andre journalister, bliver Terry anholdt af politiet. Wynn beskylder Merrick for alle hans problemer med at finde Terry. Som straf sender han en agent til at dræbe Wanda og Cyan.