Home Bitter Home
Spawns mareridt afslører, at Al Simmons' morder var hans tidligere partner, lejesoldaten Chapel. CIA-chefen Jason Wynn beder Chapel om at finde en samling stjålne våben, før de bliver sporet tilbage til ham.