Colors of Blood
Da en gruppe pushere begynder at terrorisere de hjemløse i Rat City, trygler Gareb Spawn om at fjerne dem, i starten dog uden succes. Men efter et skånselsløst mord tager Spawn kontrollen og eliminerer alle pusherne undtagen lederen.