Send in the KKKlowns
En seriemorder er på fri fod, og Wandas søgen efter sin mand Terry når en deroute, da Wynns mænd følger efter hende og trænger hende op i et hjørne. Spawn dukker op på stedet, og han lader Wanda se ham for første gang. Men hun bliver forfærdet.