Seks uger efter Shrutis død er Adam stadig dybt ulykkelig og bor hos sine forældre. Dagen for høringen hos GMC oprinder, og Lockhart giver ham et ”pragmatisk”, giftigt råd – om at udnytte Shrutis død til at give hende skylden.