Adam kæmper med at komme sig over sin fejltagelse og hjemsøges af tanker om Erikas barn. Han er blevet overforsigtig på arbejdet, hvilket gør livet til et helvede for Shruti, der skal holde trit med Adams paranoide ekstra prøver og henvisninger.