Afdelingen venter besøg af ministeren, hvilket Tracy modvilligt skal stå for ved siden af sit egentlige arbejde. Hun og Adam tørner sammen under forberedelserne, mens de også må tackle en nervøs patient, der desperat ønsker at spise sin egen livmoder.