Tvivl og store følelser
Tiden på Honeymoon Island lakker mod enden. Victoria kæmper med tilliden til Martin, mens han synes, hun viser for lidt hensyn til hans følelser. Den sidste parmiddag giver mulighed for at tale om den tvivl, der stadig sidder i alle parrene.