Første parmiddag
Parrene har indtil videre levet isoleret, men nu får de for første gang lov til at møde hinanden, når de bliver inviteret til parmiddag. Det bliver tydeligt for alle, hvilke par der gør deres forskelligheder til en styrke, og hvem der kæmper med det.