Er vi bare venner?
Emilia og Jacob er glade for hinanden. Men på trods af kys og nus er de stadig i tvivl om deres følelser er romantiske eller mere venskabelige. Det er tid til endnu en parmiddag, der bliver præget af to store overraskelser for de tilbageværende par.