Kontroltab
En rød kasse er skyllet op med noget hjemmefra, og det vækker stærke følelser hos Mark. Victoria kan godt lide at tage kontrollen, men vil gerne lære at slippe den. Det prøver Martin at hjælpe hende med, men tingene går ikke helt som han havde håbet.