Passer vi sammen?
Parrene er både ved at vænne sig til livet på Honeymoon Island. Heldigvis er de fleste glade for deres match, men ét par kæmper både med sygdom og med at se, hvordan de passer sammen. Og så skal det sidste par afsløres for hinanden.