War of The Damned: Separate Paths
Spartacus og oprørerne ankommer til en korsvej. Fordi den ubarmhjertige Crassus styrer sine mænd med hård hånd i jagten på Spartacus, øges konflikten mellem Tiberius og Cæsar.