War of The Damned: Enemies of Rome
Spartacus fortsætter med at samle en stærk hær og overliste Roms dygtigste kommandanter. De desperate magthavere i Rom er tvunget til at henvende sig til den rige og ambitiøse Marcus Crassus for at bede om støtte i kampen mod oprørerne.