War of The Damned: Decimation
En mulig infiltration af romersk spionage skaber øget spænding mellem Spartacus og de mænd, han kommanderer. Crassus genoptager en for længst opgivet romersk afstraffelsesmetode for at give sine mænd en brutal lektion.