War of The Damned: Mors Indecepta
Da deres styrker bevæger sig langs en tilsneet, ufremkommelige højderyg, kommer Spartacus og Crixus i konflikt om flugtmetoden. Crassus finder det vanskeligere og vanskeligere at kontrollere de, der er tættest på ham.