Der er højt humør på havnen fra morgenstunden, og de to hold bestående af Casper Sobczyk og Gorm Wisweh og Jesper Skibby og Lars Rasmussen er klar til at komme i gang med at sælge. De har hver især en helt speciel sælgerstrategi.