Finaletid
Dagen er kommet, hvor de to bedste hold – bestående af Jesper Skibby og Lars Rasmussen og Anna Thygesen og Simon Stenspil – skal dyste i finalen. Ibi Støving tager imod dem, og i anledningen af finalen får de 10 min og 10.000 kr til at handle for.