Gode kontakter eller god kage?
Anna Thygesen og Simon Stenspil tager sælgerkampen op imod ægteparret Thomas Evers og Sæpor Kristinsson. Thomas og Sæpor starter turen med at køre mod Kirke Hyllinge, hvor de har dans og kage med som bestikkelse.