Kæresteparret mod danseparret
Kæresteparret Lasse Rimmer og Line Hoffmeyer skal op imod det tidligere dansepar Mads Vad og Emili Sindlev. Så snart bilen er fyldt, går influencer Emili Sindlev i gang med at poste på sin Instagram, da hun har omkring 900.000 følgere – og det giver pote.