Stærkt konkurrencegen
Konkurrencementaliteten brager derudaf, når Kasper og Stephanie Fisker dyster mod speedwaykøreren Nicki Pedersen og kæresten Natascha Öhlin. De to par får 7000 kroner til at købe genstande i tre containere, som er spækket med finurlige genbrugsting.